Like page kami untuk dapatkan informasi terkini


Powered By EXEIdeas
Klik Disini Untuk Tutup :)

Terbongkar!! Rupa-rupanya inilah rahsia kecantikkan kulit wanita-wanita kemboja

Saturday, August 2, 2014 Category : , , 3


Bismillahirrahmanirrahim… Baiklah sini saya nak cerita sikit pasal rahsia kecantikan wanita-wanita Kemboja. Ditakdirkan oleh Allah swt pada satu hari saya kenal satu keluarga yang berasal dari Kemboja. Mereka sudah lama menetap di Malaysia dengan melakukan bermacam-macam perniagaan termasuk menjual pakaian.

Selepas melihat gelagat wanita-wanita mereka. Lalu terlintas dihati, cantik sungguh wanita-wanita mereka walaupun sudah berumur.

Tanpa segan silu saya terus bertaya “Kenapa kulit muka makcik-makcik Kemboja ini cantik-cantik yer?” salah seorang makcik ketawa dan menjawab “Sebab orang Kemboja suka amalkan memakan herba. Jika nak kulit cantik kena makan herba asli, jika sakit pun amalkan makan herba.. insya Allah sihat dan cantik”.


Lalu ia terangkan lagi “Jika nak kulit muka nampak cantik, halus, putih dan bercahaya pun kena pakai krim muka herba”. Dengan murah hati dia beri pada saya satu krim muka herba yang diproses sendiri untuk kegunaan sendiri. Hanya di dalam bekas yang agak “simple” kelihatan seperti bekas ubat kudis yang kita boleh dapat di hospital.

Rupa Krim Kemboja yang mempunyai bahan campuran 100% daripada ramuan herba semula jadi. Seperti Beras, Pegaga, Manjakani, dan juga bahan-bahan akar kayu herba yang lain

Berat 10g. Dlm 3 hari sudah dapat rasa perubahannya.

Cara penggunaan sangat mudah! Hanya sapu di muka setiap malam sebelum tidur.

Packaging baru Krim Herba Kemboja (KHK) yang lebih kemas dan ekslusif

Subhanallah… dengan izin Allah hari pertama guna jerawat di muka saya mula mengecut dan sehingga ke hari ketiga guna kulit muka saya dah mula licin kerana jeragat-jeragat sudah mula hilang. Saya mula jadi yakin dan bersemangat pakai kerana kulit muka yang kusam dan tak berseri langsung dipuji suami “muka awak makin berseri dan makin putih sehingga menampakkan urat hijau di dahi, awak pakai produk apa?”
Saya jawab ringkas “alahh.. saya pakai Krim Herba Kemboja tu aja… pakai malam sebelum tidur”. Suami hanya senyum.

Setelah 2 minggu guna, saya syorkan pada adik perempuan saya yang kini sedang menuntut di SBP Kuala Pilah. Memang adik beradik dalam keluarga saya majoriti muka berjerawat. Mungkin faktor keturunan. Wallahuaklam…

Apapun setelah 2 minggu tak berjumpa dengan adik perempuan saya, sangat mengejutkan muka dia yang penuh jerawat sudah kering dan hanya tinggal kesan-kesan hitam, mungkin tunggu sedikit masa sahaja lagi untuk hilang kesemuanya dan menampakkan perubahan kulit menjadi putih.

Sebelum ini saya guna krim muka dot dot ok jer. Tapi kalu dah berbelas tahun guna produk yang sama rasa kulit pun masih tak beri kerjasama. So maintain tahap itu saja. Last-last dapat juga krim muka herba dari Kemboja yang tak disangka-sangka datang-nya. Ini semua dengan izin Allah swt.

Sehari sekali saja pakai, kulit dah rasa selesa, sapu bedak pun rasa rata. Alhamdulillah mungkin kulit saya serasi dengan Krim Kemboja ini. Ermm! siapa yang mengalami masalah kulit kusam, jerawat dan berjeragat, taulah macam mana rasa stress bila tengok muka sendiri.

So far Alhamdulillah saya sangat berpuas hati dengan hasil pemakaian Krim Kemboja ini. Muka kira dah nak settle, nak-nak orang malas make up macam saya. Ekeke..! Kalau dapat kulit muka yang tak kusam bersyukur sangat pada Allah.






antara testimoni terawal pengguna kami

So, kalau ada sahabat-sahabat yang mempunyai masalah kulit muka sama sperti seperti saya, tetapi masih tidak terjumpa mana-mana krim muka yang sesuai. Bolehlah cuba Krim dari Kemboja yang sangat mujarab ini. Boleh hubungi Pn. Sulaihah sekarang di talian 011-15732984 untuk mendapatkannya… Saya bagi harga special ikhlas niat nak menolong. Bukan nak berniaga semata-mata. Semoga bermanfaat untuk kita semua.. wallahuaklam…

Terbongkar!! Rupa-rupanya inilah rahsia kecantikkan kulit wanita-wanita kemboja

Tuesday, July 8, 2014 Category : 4

                                          
sekadar gambar hiasan


Bismillahirrahmanirrahim… Baiklah sini saya nak cerita sikit pasal rahsia kecantikan wanita-wanita Kemboja. Ditakdirkan oleh Allah swt pada satu hari saya kenal satu keluarga yang berasal dari Kemboja. Mereka sudah lama menetap di Malaysia dengan melakukan bermacam-macam perniagaan termasuk menjual pakaian.

Selepas melihat gelagat wanita-wanita mereka. Lalu terlintas dihati, cantik sungguh wanita-wanita mereka walaupun sudah berumur.

Tanpa segan silu saya terus bertaya “Kenapa kulit muka makcik-makcik Kemboja ini cantik-cantik yer?” salah seorang makcik ketawa dan menjawab “Sebab orang Kemboja suka amalkan memakan herba. Jika nak kulit cantik kena makan herba asli, jika sakit pun amalkan makan herba.. insya Allah sihat dan cantik”.


Lalu ia terangkan lagi “Jika nak kulit muka nampak cantik, halus, putih dan bercahaya pun kena pakai krim muka herba”. Dengan murah hati dia beri pada saya satu krim muka herba yang diproses sendiri untuk kegunaan sendiri. Hanya di dalam bekas yang agak “simple” kelihatan seperti bekas ubat kudis yang kita boleh dapat di hospital.

Rupa Krim Kemboja yang mempunyai bahan campuran 100% daripada ramuan herba semula jadi. Seperti Beras, Pegaga, Manjakani, dan juga bahan-bahan akar kayu herba yang lain

Berat 10g. Dlm 3 hari sudah dapat rasa perubahannya.

Cara penggunaan sangat mudah! Hanya sapu di muka setiap malam sebelum tidur.


Packaging baru Krim Herba Kemboja (KHK) yang lebih kemas dan ekslusif


Subhanallah… dengan izin Allah hari pertama guna jerawat di muka saya mula mengecut dan sehingga ke hari ketiga guna kulit muka saya dah mula licin kerana jeragat-jeragat sudah mula hilang. Saya mula jadi yakin dan bersemangat pakai kerana kulit muka yang kusam dan tak berseri langsung dipuji suami “muka awak makin berseri dan makin putih sehingga menampakkan urat hijau di dahi, awak pakai produk apa?”
Saya jawab ringkas “alahh.. saya pakai Krim Herba Kemboja tu aja… pakai malam sebelum tidur”. Suami hanya senyum.

Setelah 2 minggu guna, saya syorkan pada adik perempuan saya yang kini sedang menuntut di SBP Kuala Pilah. Memang adik beradik dalam keluarga saya majoriti muka berjerawat. Mungkin faktor keturunan. Wallahuaklam…

Apapun setelah 2 minggu tak berjumpa dengan adik perempuan saya, sangat mengejutkan muka dia yang penuh jerawat sudah kering dan hanya tinggal kesan-kesan hitam, mungkin tunggu sedikit masa sahaja lagi untuk hilang kesemuanya dan menampakkan perubahan kulit menjadi putih.

Sebelum ini saya guna krim muka dot dot ok jer. Tapi kalu dah berbelas tahun guna produk yang sama rasa kulit pun masih tak beri kerjasama. So maintain tahap itu saja. Last-last dapat juga krim muka herba dari Kemboja yang tak disangka-sangka datang-nya. Ini semua dengan izin Allah swt.

Sehari sekali saja pakai, kulit dah rasa selesa, sapu bedak pun rasa rata. Alhamdulillah mungkin kulit saya serasi dengan Krim Kemboja ini. Ermm! siapa yang mengalami masalah kulit kusam, jerawat dan berjeragat, taulah macam mana rasa stress bila tengok muka sendiri.

So far Alhamdulillah saya sangat berpuas hati dengan hasil pemakaian Krim Kemboja ini. Muka kira dah nak settle, nak-nak orang malas make up macam saya. Ekeke..! Kalau dapat kulit muka yang tak kusam bersyukur sangat pada Allah.




antara testimoni terawal pengguna kami

So, kalau ada sahabat-sahabat yang mempunyai masalah kulit muka sama sperti seperti saya, tetapi masih tidak terjumpa mana-mana krim muka yang sesuai. Bolehlah cuba Krim dari Kemboja yang sangat mujarab ini. Boleh hubungi Pn. Sulaihah sekarang di talian 011-15732984 untuk mendapatkannya… Saya bagi harga special ikhlas niat nak menolong. Bukan nak berniaga semata-mata. Semoga bermanfaat untuk kita semua.. wallahuaklam…

Minyak Ajaib Lebatkan Janggut,Kening Dan Tumbuh Sideburn

Monday, April 7, 2014 Category : 0


UNTUK MAKLUMAN SEMUA! Minyak MBR dari Malaysia adalah palsu. Jadi kami terpaksa hentikan jualan kerana syarikat MBR original dari Singapore telah memaklumkan kepada kami bahawa minyak MBR dari Malaysia dan Indonesia adalah Palsu dan tidak asli.

Sehubungan dengan itu, kami telah berusaha mencari minyak penumbuh Janggut, Jambang, Misai, Bulu Kening dan melebatkan rambut-rambut lain yang lebih asli dan berkesan. Iaitu Minyak Daree. Minyak Daree ini terbukti berkesan walaupun ianya baru 3 minggu di pasaran. Boleh lihat sendiri testimoni pertama kami di bawah ini.


Jadi jika anda berminat untuk mendapatkan Minyak Daree ini, bolehlah hubungi Pn. Sulaihah di talian 011-15732984 sekarang.!

Tidakkah anda ingin mengikuti sunnah Nabi? Bayangkan anda kelihatan kacak dengan mempunyai jambang, misai dan janggut yang lebat seperti video di bawah? Tentu kelihatan kacak dan ramai yang tergoda bukan? Ayuh dapatkan sekarang!








Monday, January 14, 2013 Category : 8

Resdung @ Virus Cancer

GEJALA RESDUNG  :


* Hidung tersumbat

* Lendir daripada hidung dan tekak

* Muka berasa sakit dan berat terutamanya pada bahagian antara mata

* Sakit tekak berpanjangan dan berulang-ulang

* Demam atau rasa tidak sedap badan yang berpanjangan akibat gejala di atas

* Gejala alahan hidung seperti bersin, gatal hidung dan sebagainya.


PUNCA RESDUNG :


* Susunan tulang dalaman hidung yang sempit

* Hidung bengkok

* Mandi dan terjun di dalam air yang kotor

* Jangkitan gigi atas

* Ketumbuhan di dalam hidung

* Objek dimasukkan ke dalam hidung, contohnya putik kapas, maik dan kertas

* Tisu belakang hidung yang bengkak terutamanya kanak-kanak.


KOMPLIKASI RESDUNG :


* Jangkitan nanah di sekeliling kawasan mata

* Jangkitan otak (meningitis)

* Sakit tekak yang kronik

* Jangkitan tulang muka

* Memburukkan keadaan lelah

* Berdengkur yang kronik

* Jangkitan telinga dan tonsil, terutamanya kanak-kanak
* Alahan hidung atau hidung sensitif
* Selesema biasa yang melarat.


Resdung bukan suatu penyakit yang biasa.Jangan anda bersikap acuh tak acuh tentang kesan bahaya dari penyakit ini.Adakah anda ingin jadi seperti dibawah baru ingin bertindak?Sudah terlambat,Jadi bertindaklah sekarang!!!



KELEBIHAN APABILA MENGGUNAKAN PRODUK INI



Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh.!

Dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim Selawat serta Salam kepada Habibuna Saidina Rasulullah Muhammad solallahualaihiwasallam, Saya ingin memperkenalkan anda sejenis ubat daripada serbuk akar kayu herba tradisional untuk melegakan dan mengurangkan simptom resdung dan juga alahan kepada makanan laut.

Untuk pengetahuan semua. Saya juga pernah mengalami penyakit resdung yang sangat kronik. Bersin berhari-hari terutamanya di waktu pagi selepas bangkit dari tidur dan di waktu malam, hidung gatal, mata merah, berair, dan juga diserang migrain. Sakit dan seksanya hanya tuhan saja yang tahu.

Bagi mereka yang sedang mengalami penyakit seperti ini memang tak boleh nak buat sebarang kerja. Jika seseorang itu masih belajar, mereka sanggup tidak pergi kelas, mengulangi pelajaran dan sebagainya. Memang susah nak tumpukan perhatian kepada pengajian. Hendak keluar dengan kawan-kawan pun rasa tidak yakin dengan diri sendiri.

Berbagai-bagai jenis ubat dan rawatan telah saya cuba sehingga menghabiskan wang mencecah ribuan ringgit. Namun semuanya tidak memberikan apa-apa kesan. Dengan takdir Allah swt. Alhamdulillah saya diperkenalkan dengan ubat tradisional ini oleh rakan saya dari Kemboja. Ubat ini mampu menyembuhkan penyakit resdung dari dalam.



Setelah mencuba selama 3 hari, kesannya sangat memberangsangkan. Penyakit gatal-gatal di hidung dan di kawasan muka sudah beransur-ansur hilang. Bersin waktu pagi pun hilang serta merta. Dan Alhamdulillah saya juga sudah boleh memakan makanan laut tanpa ragu-ragu lagi. Walaupun simpton resdung saya tidak hilang 100% tetapi gejala resdung berkurangan secara ketara. Alhamudlillah!




Jadi saya ambil kesempatan ini untuk menyebarkan pula ubat ini kepada sahabat-sahabat yang mengalami nasib resdung seperti saya. Mudah-mudahan maklumat yang saya khabarkan ini dapat membantu mengembalikan keceriaan dalam hidup sahabat-sahabat sekalian. Dan mudah-mudahan juga saya mendapat balasan yang baik daripada Allah swt. Insya Allah!

Buat pengetahuan sahabat-sahabat sekalian, sudah hampir 3 bulan saya mengamalkan ubat ini. Dan Alhamdulillah penyakit resdung yang saya alami sudah beransur hilang. Dos yang saya makan hanyalah sebiji sebelum tidur di waktu malam dan sebiji di waktu pagi.




Satu botol ini mengandungi 35 biji kapsul



Untuk mendapat kesan yang lebih cepat, adalah lebih baik kita membuka sarung kapsul dan memasukan serbuk akar kayu di dalam segelas air kosong. Mengikut pandangan orang ramai sarung kapsul ini adalah kurang baik untuk pemprosesan buah pinggang. Wallahuaklam… saya pun kurang arif adakah ia benar ataupun tidak. Tapi untuk langkah berjaga-jaga lebih baik kita menelan ubat yang berada di dalam kapsul itu sahaja. Dan sarung kapsulnya tidak perlu kita telan.

Selepas dimasukkan serbuk ubat tadi ke dalam segelas air kosong dan kacau hingga larut. Sebelum minum jangan lupa membaca Bismillah dan selawat. Insya Allah dengan izin Allah swt. penyakit resdung yang kita alami selama ini akan beransur hilang.




Insya allah dengan izin Allah swt, saya yakin ubat resdung ini menjamin kualiti dan kepuasan anda.
Jika anda ada sebarang pertanyaan sila hubungi terus di talian 011-15732984 (Puan Sulaihah)
Harga ubat resdung ini hanya RM42 termasuk dengan kos penghantaran Poslaju Malaysia. Sabah dan Sarawak RM50 termasuk kos penghantaran.

Jika ubat ini tidak memberi kesan apa-apa kepada anda saya berjanji akan pulangkan kembali wang anda. Niat saya untuk menyebarkan ubat ini adalah untuk menolong sahabat-sahabat yang sedang derita mengalami penyakit ini. Bukanlah niat untuk berniaga semata-mata.

Bayaran boleh dibuat ke :



Photobucket

162012863545 
MOHAMMAD FAISAL BIN IBRAHIM



Selepas membuat bayaran, anda bolehlah menghantar maklumat pembayaran seperti nama lengkap dan nombor telefon ke khazanahpenawar@gmail.com ataupun terus menghubungi saya di talian 011-15732984 (Pn. Sulaihah).
NASIHAT: Untuk permulaan, Dos yang perlu dimakan hanyalah sebiji sebelum tidur di waktu malam dan sebiji di waktu pagi. Dan sekiranya penyakit anda sudah berkurangan, anda tidak perlu lagi ambil dos setiap hari, Cuma ambil bila anda perlu saja. Contohnya dalam seminggu cukuplah sekadar anda menelan sebiji atau dua biji. Ataupun anda juga boleh menelan ia selepas anda memakan makanan laut.

P/s : Ini adalah berdasarkan testimoni penjual sendiri,bukan diambil dari mana-mana blog



UBAT RESDUNG AKAR KAYU INI SUDAH DIWARISI OLEH PENGAMAL PERUBATAN ISLAM SELAMA 40 TAHUN YANG LALU. DAN IA MERUPAKAN UBAT WARISAN TURUN TEMURUN.




Majun Buasir Paling Mujarab

Category : 1

Kenali Penyakit Buasir



Buasir atau nama saintifiknya Hemmoroid adalah penyakit yang berlaku di bahagian dubur. Ia terjadi disebabkan saluran darah venus yang mengembang dan membengkak di situ. Ada dua jenis penyakit ini,  iaitu :

1. Buasir Dalaman – Ia berlaku jauh ke dalam rektum. Ia tidak terasa sakit ataupun gatal tetapi anda harus mendapatkan rawatan jika ia berlaku. Cara mengesan buasir dalaman ini adalah semasa anda hendak membuang air besar, berlaku pendarahan dan ada titis darah yang menitis. Jadi dapatkan rawatan segera apabila berlaku keadaan tersebut.


2. Buasir Luaran – Ini adalah buasir yang selalu kita dengar iaitu rasa gatal, sakit dan sengal di bahagian dubur. Jika buasir ini tersebut di celah-celah dubur bekuan darah akan terjadi dan akan menimbulkan rasa yang amat pedih. Ia jenis yang agak lembut (jika dipegang dengan tangan).

Penyebab Dan Faktor Penyakit Buasir :

1. Kurang mengambil makanan yang berzat
2. Batuk yang teruk
3. Cirik birik yang kronik
4. Bersalin
5. Mengangkat Berat
6. Pengamalan seks melalui dubur oleh golongan heteroseksual dan homoseksual



Produk Majun ini adalah amalan tradisi orang-orang Kelantan sejak 20 tahun yang lalu. Majun ini ternyata berkesan hingga mampu menyembuhkan penyakit buasir yang kronik(berdarah). Kandungan Majun ini 100% daripada akar-akar kayu terpilih dan dijamin halal.

Dahulu ianya dijual di kedai-kedai kecil dan juga dari rumah ke rumah di daerah-daerah dalam negeri Kelantan sahaja. Tetapi apabila ahli  keluarga saya sendiri telah menggunakan majun ini dan alhamdulillah ternyata sembuh sepenuhnya. Lalu tergeraklah hati saya untuk sebarkan kepada orang ramai melalui Internet.

Pada mulanya Majun ini saya perkenalkan kepada saudara mara saya sendiri sahaja. Sekarang Majun ini mendapat sambutan hebat daripada orang-orang cina di Kelantan. Alhamdulillah dan Insya Allah selepas menggunakan Majun ini, Anda tidak perlu ke Hospital untuk membuat pembedahan Buasir.

Apa pun saya tak pandai nak menceritakan bahawa ubat ini lebih berkesan daripada Majun atau ubat-ubat yang lain. Tapi hakikatnya ubat ini memang berkesan. Sama juga seperi Penawar Resdung yang saya ceritakan dulu. Mula-mula saya ceritakan kelebihan dan keberkesanan ubat ini, ramai juga hamba-hamba Allah yang mengkiritik tanpa mencubanya terlebih dahulu.

Tapi Alhamdulillah selepas daripada itu ubat resdung yang saya cadangkan itu mendapat sambutan daripada ribuan pengguna di seluruh Malaysia. Dan tiada seorang pun pengguna yang melemparkan kritikan yang negatif. Malah hingga saat ini masih ramai yang membelinya. Alhamdulillah!

Lihat Simptom-simptom penyakit buasir ;
Rasa sakit yang berdenyut-denyut , rasa gatal pada lubang dubur.
Pendarahan  berlaku selepas dan sebelum membuang air besar dan rasa kepanasan di situ.
Sukar untuk membuang air besar dan rasa tidak selesa pada bahagian dubur apabila berdiri lama atau bertinggung.
Kesakitan pada bahagian dubur menyebabkan pesakit akan mengalami perubahan di dalam corak membuang air besar.
Darah menitis dan tersembur keluar dari saluran dubur.
Dalam tempoh pendarahan ini, pesakit itu boleh mengalami kekurangan darah.
Ada yang tidak mengalami pendarahan, tetapi dikenali sebagai pembengkakan dubur.



Penyakit buasir ni atau Hemmoroid iaitu penyakit yang boleh terjadi dibahagian dubur. Ia terjadi bila saluran darah venus (veins) yang mengembang dan bengkak di sekitar dubur (rektum dan anus). Ada dua jenis buasir yang utama iaitu :

Buasir dalam. Ia berlaku di bawah kulit, betul-betul di luar pembukaan dubur. Ia mungkin akan menyebabkan sakit dan rasa gatal, terutamanya semasa pembuangan air besar. Buasir jenis ini agak lembut (jika dipegang dengan tangan). Ia selalunya berbentuk bulat, berwarna purple.

Buasir luar. Buasir jenis ini berlaku di bahagian dalam rektum. Selalunya buasir jenis ini tidak sakit. Penderita buasir jenis ini hanya akan menyedari masalah yang menimpanya bila terdapat darah yang keluar dari duburnya.

Jangan biarkan buasir anda menjadi semakin parah sehingga anda terpaksa membuat pembedahan di hospital. 

MAJUN INI SANGAT TERHAD!!! SILA DAPATKAN SEGERA Majun ini dengan harga yang sangat berpatutan. Hubungi Puan Sulaihah di Talian 01115732984.




Powered by Blogger.